loading...

کلمات

از آنجا که صدها مدل مختلف Breitling Chronomat با فلزات موردی ، بندها ، دستبندها و صفحات مختلف موجود است ، تشخیص یک Chronomat مصنوعی از چیز واقعی برای چشم غیر آموزش دیده بسیار دشوار است. از آنجا که صد

علی بازدید : 50 3 سال پیش زمان : 17 نظرات (0)

از آنجا که صدها مدل مختلف Breitling Chronomat با فلزات موردی ، بندها ، دستبندها و صفحات مختلف موجود است ، تشخیص یک Chronomat مصنوعی از چیز واقعی برای چشم غیر آموزش دیده بسیار دشوار است.

از آنجا که صدها مدل مختلف Breitling Chronomat با فلزات موردی ، بندها ، دستبندها و صفحات مختلف موجود است ، تشخیص یک Chronomat مصنوعی از چیز واقعی برای چشم غیر آموزش دیده بسیار دشوار است.

جعل کنندگان به فناوری بهتری نسبت به گذشته دسترسی پیدا می کنند ، این مسئله را پیچیده تر و اهمیت احراز هویت حرفه ای را افزایش می دهد.

اگر متوجه شدید که به ساعتی نگاه می کنید که به عنوان Breitling Chronomat ارائه شده و نمی توانید برای تجزیه و تحلیل به یک فروشنده معتبر ساعت مراجعه کنید ، می خواهید ساعت آنلاین مورد نظر را جستجو کرده و از نزدیک با عکس ها مقایسه کنید خصوصاً از آنجا که کلمات و شعارهای سوئیسی و / یا فرانسوی در ساعتهای معتبر Breitling وجود دارد.

بیشتر بخوانید: مضرات ساعت مچی هوشمند و مزایا و معایب مچ بند هوشمند

این ها اغلب روی تقلبی ها غلط نوشته شده است. به طور کلی ، در اینجا چند موضوع مشترک برای جستجوی وجود دارد:

    قیمت آنقدر پایین است که به نظر می رسد خیلی درست باشد
    فروشنده قادر به تهیه مدارک تأیید اعتبار یا جعبه ارائه نیست
    ساعت نسبت به اندازه خود بسیار سنگین یا بسیار سبک است
    نقایص واضحی در پایان وجود دارد
    به نظر می رسد آرم Breitling خیلی بزرگ است یا ظاهری "مبهم" دارد
    به نظر می رسد که اعداد ، حروف و شاخص ها روی فلز مهر می شوند یا حکاکی ضعیفی دارند. بسیاری از ساعت های تقلبی دارای حروفی هستند که به نظر می رسد پیکسلی یا "مبهم" هستند.
    بند یا دستبند به نظر ارزان ساخته شده است
    عوارض غیرفعال هستند یا به نظر می رسد ضعیف عمل می کنند
    شماره های فرعی به جای اندازه گیری زمان سنج ، تاریخ و / یا ماه را نمایش می دهند
    با نگه داشتن کریستال تا منبع نور ، نور را از نظر تابش خیره کنید. ساعت های معتبر Breitling دارای پوشش های ضد نور هستند که میزان تابش خیره کننده را تا حد زیادی کاهش می دهد. هر بازتابی که می بینید باید لحنی کمی آبی داشته باشد.

لازم به ذکر است که این فرآیند همه جعل و تقلب ها را از بین نخواهد برد زیرا برخی از آنها کاملاً قانع کننده هستند. تنها روش تأیید معتبر بودن Breitling Chronomat ، احراز هویت آن توسط متخصصی است که توانایی بازکردن کیس را برای تجزیه و تحلیل م internalلفه های داخلی ساعت را دارد.

بهترین راه برای جلوگیری از یک اشتباه گران قیمت این است که ساعت خود را مستقیماً از Breitling ، نمایندگی مجاز Breitling یا یک منبع معتبر متخصص در ساعت های لوکس از پیش آماده ، مانند Worth خریداری کنید.

متخصصان طالع بینی ما قادر به اقناع ترین تقلبی ها هستند. علاوه بر این ، آنها می توانند ارزیابی های دقیق داخلی را انجام دهند تا تأیید کنند که ساعت دارای حرکت صحیح است و به درستی کار می کند.

ارزش تخمینی ساعتهای Breitling Chronomat

قیمت خرده فروشی (MSRP) فعلی ساعت Breitling Chronomat از 8720 دلار تا 13420 دلار است.

ساعت های متعلق به Breitling Chronomat تمایل دارند که ارزش خود را به خوبی حفظ کنند ، به شرطی که از وضعیت خوبی در حد عالی برخوردار باشند. این ساعت ها همیشه تقاضای زیادی دارند و به طور معمول وقتی در حراجی عرضه می شوند هزاران ساعت را به فروش می رسانند.

عواملی که ارزش را تعیین می کنند شامل سن ، کمیاب بودن ، مواد و البته تقاضای بازار در زمان واقعی هستند. ارزش یک Breitling Chronomat متعلق به قبل از مالکیت اغلب بهتر است در صورت تأیید اعتبار مواد از جمله جعبه اصلی و مدارک فروش.

اگر شما یک ساعت Breitling Chronomat دارید و می خواهید آن را بفروشید ، می توانیم با حذف حدس هایی که معمولاً در فروش یک ساعت مچی لوکس متعلق به شما وجود دارد ، به شما کمک کنیم.

روند ما با هدف قرار دادن خریداران علاقه مند و دارای شرایط واجد شرایط که به طور فعال در جستجوی ساعتهای از پیش آماده Breitling Chronomat مانند شما هستند ، به شما کمک می کند تا بهترین قیمت ممکن را بدست آورید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت می توانید مهمترین اطلاعات مربوط به تاسیسات را نگاه بیندازید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 911
  • بازدید کلی : 3,648