loading...

کلمات

سری Mi Band شیائومی یکی از پرفروش ترین ردیاب های تناسب اندام در سطح جهانی است که دلیل خوبی دارد - این مجموعه از ویژگی های خوب ، عمر باتری طولانی و قیمت مقرون به صرفه در محدوده 50 دلار را ارائه می دهد.

علی بازدید : 68 3 سال پیش زمان : 17 نظرات (0)

سری Mi Band شیائومی یکی از پرفروش ترین ردیاب های تناسب اندام در سطح جهانی است که دلیل خوبی دارد - این مجموعه از ویژگی های خوب ، عمر باتری طولانی و قیمت مقرون به صرفه در محدوده 50 دلار را ارائه می دهد.

سری Mi Band شیائومی یکی از پرفروش ترین ردیاب های تناسب اندام در سطح جهانی است که دلیل خوبی دارد - این مجموعه از ویژگی های خوب ، عمر باتری طولانی و قیمت مقرون به صرفه در محدوده 50 دلار را ارائه می دهد. Mi Band 6 جدید بیشتر مدل مشابه Mi Band 5 را ارائه می دهد اما با دو پیشرفت عمده: اندازه صفحه نمایش از 1.1 اینچ سال گذشته به 1.56 اینچ افزایش یافته و سنسور اکسیژن خون جدید (SpO2) وجود دارد.


خارج از جعبه - قبل از روشن شدن صفحه - Mi Band 6 یکسان با Mi Band 5 است. همان صورت بیضی بلند است که با نوار سیلیکون پیچیده شده است. صفحه نمایش / بدنه واقعی را می توان جدا کرد (با کمی تلاش) ، فقط محفظه پلاستیکی کوچک و بیضی شکل را نشان می دهد.


شیائومی در واقع وزن Mi Band 6 را در مواد رسمی مطبوعات فاش نکرد. سعی کردم آن را در مقیاس وزن بدن توزین کنم و برای نمره دادن خیلی سبک بود. در پایان ، من یک مقیاس آشپزخانه پیدا کردم ، که در نهایت مشخص شد نوار (بدون تسمه) فقط 14 گرم وزن دارد. با ضخامت 12.7 میلی متر ، Mi Band 6 یک ردیاب فیتنس جمع و جور است که می توان تمام روز را بدون توجه پوشید - چیزی که نمی توانم برای Apple Watch 6 یا Fitbit Sense بگویم.


بند به طور پیش فرض مشکی است ، اما رنگ های زنده دیگری نیز برای انتخاب وجود دارد ، مانند قرمز و زرد. تناسب و راحتی مچ دستم بسیار عالی است.

صفحه نمایش 1.56 اینچی جدید Mi Band 6 دارای رزولوشن 152 48 486 و روشنایی 450 نیت است و از نظر چشم من بسیار خوب است. به سختی می توانم آن را در زیر نور مستقیم خورشید ببینم ، اما به غیر از این ، رنگ ها زنده هستند و متن واضح به نظر می رسد.

در اطراف پشت سنسورهای ضربان قلب معمول ، یک سنسور جدید SpO2 و دو پایه مغناطیسی Pogo برای شارژ وجود دارد ، زیرا شما باتری 125 میلی آمپری Mi Band 6 برای تأمین دامنه 14 روزه کافی نیست یک بار شارژ من در روز 7 هستم و هنوز 54٪ باتری باقی مانده است ، بنابراین ادعا بسیار دقیق است.

در داخل ، سنسورهای بیشتری وجود دارد ، از جمله شتاب سنج و ژیروسکوپ. GPS داخلی وجود ندارد ، اما یک سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) متصل است ، به این معنی که باند می تواند از GPS تلفن شما استفاده کند و عملیات ردیابی را انجام دهد.
برنامه ها و ویژگی های

Xiaomi Mi Band 6 تمام معیارهای ضروری مانند مراحل ، ضربان قلب فعال ، استراحت ، مسافت طی شده ، کالری سوزانده شده و خواب و همچنین 30 تمرین خاص (از 11 مورد سال گذشته) را پیگیری می کند. این تمرینات شامل موارد اساسی مانند دویدن و دوچرخه سواری تا فعالیت های تخصصی تر مانند قایقرانی ، بدمینتون و HIIT است.

از آنچه می توانم بگویم ، ردیابی مرحله ای بسیار دقیق است ، اما ردیابی خواب را می توان از دست داد و از دست داد. به عنوان مثال ، شریک زندگی من چندین ساعت قبل از بیدار شدن از خواب بیدار می شود ، بنابراین معمولاً وقتی از رختخوابم بلند می شوم ، 30 ثانیه تا یک دقیقه بیدار می شوم ، سپس دوباره می خوابم. شیائومی بند 6 دائماً معتقد است که ناراحتی جزئی "بیدار شدن" و جلوگیری از ردیابی خواب من است. من با Fitbit Sense ، Honor Band 6 یا Apple Watch 6 چنین مشکلی ندارم.

به نظر می رسد نظارت جدید SpO2 به خوبی کار می کند. حدود 20 ثانیه ثبات طول می کشد و پس از آن نتیجه روی صفحه نمایش داده می شود. من سطح اکسیژن خون را که Mi Band 6 به من نشان داد (95٪) با قرائت Apple Watch 6 مقایسه کردم و آنها یکسان بودند - یعنی باید دقیق باشد؟ همچنین ردیابی چرخه زنان وجود دارد ، اما من نتوانستم آن را آزمایش کنم.


برنامه سلامت شیائومی (Mi Fit) با نمودارهای مفصلی که داده های تمرین و سابقه ضربان قلب من را نشان می دهد بسیار خوب طراحی شده است. همچنین ده ها صفحه ساعت برای انتخاب وجود دارد که سبک ها و زیبایی های مختلف را برآورده می کنند.

از آنجا که Mi Band 6 فاقد دکمه های فیزیکی است ، با کش رفتن و فشار حرکت می شود. در بیشتر موارد ، رابط کاربری برای جابجایی آسان است زیرا همه چیز در جای خود قرار دارد. همچنین می توانید مواردی که در برنامه Mi Fit روی باند ظاهر می شوند را شخصی سازی کنید.

برچسب ها مچ بند هوشمند ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت می توانید مهمترین اطلاعات مربوط به تاسیسات را نگاه بیندازید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 933
  • بازدید کلی : 3,670