loading...

کلمات

خزنده های موتور جستجو که سایت شما را اسکن می کنند ، نمی توانند تصاویر شما را درک کنند ، مگر اینکه شامل شرح متن alt باشد. به همین دلیل ، اضافه کردن این توضیحات به تصاویر شما در اولویت SEO است ، زیرا رب

علی بازدید : 25 3 سال پیش زمان : 18 نظرات (0)

خزنده های موتور جستجو که سایت شما را اسکن می کنند ، نمی توانند تصاویر شما را درک کنند ، مگر اینکه شامل شرح متن alt باشد. به همین دلیل ، اضافه کردن این توضیحات به تصاویر شما در اولویت SEO است ، زیرا رباتها اگر نتوانند آنچه در صفحات سایت شما است را بفهمند ، به شما حمله می کنند. متن alt alt برای رتبه بندی صفحات سایت شما در SERP های مبتنی بر تصویر نیز مفید است.

خزنده های موتور جستجو که سایت شما را اسکن می کنند ، نمی توانند تصاویر شما را درک کنند ، مگر اینکه شامل شرح متن alt باشد. به همین دلیل ، اضافه کردن این توضیحات به تصاویر شما در اولویت SEO است ، زیرا رباتها اگر نتوانند آنچه در صفحات سایت شما است را بفهمند ، به شما حمله می کنند. متن alt alt برای رتبه بندی صفحات سایت شما در SERP های مبتنی بر تصویر نیز مفید است.

همچنین ، متن alt بهترین روش برای ایجاد یک وب سایت قابل دسترسی است. خوانندگان صفحه می توانند هنگام تبدیل عناصر صفحه ، متن alt را انتخاب کنند ، اطمینان حاصل کنند که همه بازدید کنندگان سایت شما تجربه مرور مداومی دارند.

تمام متن های متناوب باید توصیفی ، متناسب با محتوای صفحه و کوتاه باشند.

متن alt با کیفیت پایین می نوشت: "بازیکن بیس بال توپ را به زمین بیس بال می زند" ، در حالی که متن آلت توصیفی و متنی "David Ortiz از بوستون رد ساکس که از صفحه خانه در Fenway Park می زد" را می خواند.
16. CTA ها را هرچه بیشتر اهرم کنید.

اگر صفحات شما برای تبدیل بازدیدکنندگان بهینه نشده باشد ، بهینه سازی صفحه برای رتبه بندی در موتورهای جستجو فایده ای نخواهد داشت. با استفاده از پیشنهادات دعوت به عمل با محتوای پیشنهادی مربوط به محتوای صفحه و مراحل مختلف سفر خریدار ، هدف خود را برای حداکثر رساندن فرصت های تبدیل کنید.

تصویر زیر نمونه ای از CTA در SEO Writing ما است: 12 نکته در مورد نوشتن پست های وبلاگ که در پست وبلاگ Google رتبه بندی می شوند.

نمونه seo starter pack cta در یک پست وبلاگ hubspot

هر صفحه در سایت شما فرصتی برای تبدیل است ، بنابراین هر صفحه در سایت شما باید دارای CTA باشد که با هدف جستجوی بازدید کننده هماهنگ باشد. از آنجا که می توانید فرض کنید بازدید کنندگان صفحه برای یادگیری چیزی در آنجا هستند ، CTA هیجان انگیز است زیرا اطلاعات بصری و آموزشی بیشتری را ارائه می دهد.

روابط خوبی با توسعه دهندگان و طراحان خود برقرار کنید.

زدن اهداف SEO شما تلاشی خاص بازاریابی نیست - همچنین لازم است با توسعه دهندگان و طراحان ما همکاری کنید. به همین دلیل ، فراست پیشنهاد می کند روابط خوبی با این تیم ها برقرار شود.

او می گوید ، "این افراد را بشناسید ، زبان آنها را بیاموزید ، بفهمید چه چیزهایی به آنها انگیزه می دهد (معمولاً این پروژه های جالب توجه است) ، و از همه مهمتر ، به آنها مفاهیم مهم SEO را بیاموزید. این می تواند آنها را فریب دهد تا قبل از حذف یک صفحه قدیمی به شما مراجعه کنند که 500 لینک برگشت دارد. "

حسابرسی فنی SEO را انجام دهید.

وقتی یک ربات موتور جستجو برای فهرست بندی سایت شما را خزید ، باید بفهمد سایت شما چیست. این به محتوا و همچنین نحوه راه اندازی سایت شما اشاره دارد. وب سایتهای غیر سازمان یافته دشوار است که نمایه سازی شوند ، زیرا تشخیص روابط متنی سخت است و در نتیجه ، این صفحات در SERP رتبه بندی نخواهند کرد.

به همین دلیل ، تنظیمات فنی سایت شما یکی از ملفه های مهم SEO است. این جنبه های فنی می تواند شامل موارد زیر باشد:

    سرعت صفحه
    نقشه سایت XML
    ساختار URL
    معماری سایت
    صفحه بندی

برای جلوگیری از حمله به ربات ها ، توصیه می کنیم از صفحات وب خود یک حسابرسی فنی انجام دهید.

داده های خود را بررسی ، دوبار بررسی و سه بار بررسی کنید.

برای موفقیت واقعی در استراتژی SEO خود ، باید موفقیت خود را با بررسی معیارهای استاندارد داده مانند رشد ترافیک آلی ، نرخ تبدیل ، نرخ پرش و رتبه بندی کلمات کلیدی ارزیابی کنید.

بکر می گوید: "رشد ترافیک ارگانیک به زمان نیاز دارد ، اما به یک روستا نیز نیاز دارد. هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل ترافیک یا هرگونه حسابرسی مربوط به عملکرد ، همیشه بیش از یک منبع داده برای راهنمایی شما داشته باشید."

اگر در سیستم مدیریت محتوای خود میزان ترافیک مشاهده کردید ، کنسول جستجوی Google را بررسی کنید تا ببینید کدام صفحات تحت تأثیر قرار گرفته اند. اگر کاهش فقط به چند صفحه یا مقاله متمرکز است ، برای تعیین اینکه موقعیت خود را برای کلمات کلیدی با حجم بالا از دست داده اید ، از یک ردیاب رتبه بندی استفاده کنید. هرچه تشخیص شما دقیق تر باشد ، تصمیمات شما در پاسخ بهتر است.

SEO یک چشم انداز همیشگی است

این پست تاکتیک هایی را کشف کرد که به ما کمک کرد تا یک استراتژی SEO را طراحی کنیم که به ما امکان می دهد یک سال گذشته یک ترافیک را بشکنیم و رکورد های ماهانه ترافیک را بشکنیم. با این حال ، چون SEO به طور مداوم در حال تغییر است ، کاملاً ممکن است که این روش ها روزی منسوخ شوند.

اخلاق داستان وبلاگ ما این نیست که در بقیه فعالیت های بازاریابی محتوای خود ، از این روشهای SEO استفاده کنید. این برای ادامه سازگاری است ، مهم نیست که چقدر عملکرد خوبی دارید.

برچسب ها سئو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت می توانید مهمترین اطلاعات مربوط به تاسیسات را نگاه بیندازید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 930
  • بازدید کلی : 3,667