loading...

کلمات

بازاریابان می گویند: \"اگر نمی دانید کجا می روید ، هر راهی شما را به آنجا می رساند.\" بدون برنامه ریزی و استراتژی مناسب ، از کجا می دانید کجا می روید یا برای رسیدن به آنجا چه کاری باید انجام دهید؟ در ای

علی بازدید : 60 3 سال پیش زمان : 14 نظرات (0)

بازاریابان می گویند: "اگر نمی دانید کجا می روید ، هر راهی شما را به آنجا می رساند." بدون برنامه ریزی و استراتژی مناسب ، از کجا می دانید کجا می روید یا برای رسیدن به آنجا چه کاری باید انجام دهید؟ در اینجا پنج مرحله برای توسعه برنامه بازاریابی شما آورده شده است.

بازاریابان می گویند: "اگر نمی دانید کجا می روید ، هر راهی شما را به آنجا می رساند." بدون برنامه ریزی و استراتژی مناسب ، از کجا می دانید کجا می روید یا برای رسیدن به آنجا چه کاری باید انجام دهید؟ در اینجا پنج مرحله برای توسعه برنامه بازاریابی شما آورده شده است.

اهداف و بودجه تجاری خود را ثبت کنید

قبل از شروع به کار در تاکتیک ها و اجرا ، تیم بازاریابی شما باید از تیم رهبری شما بخواهد اهداف تجاری خود را برای 1-3 سال آینده مشخص کند. اهداف شما می توانند در خارج ، داخلی متمرکز شوند یا ترکیبی از هر دو باشند.

هنگام توسعه اهداف (سطح شغلی یا موارد دیگر) ، آنها را در قالب SMART بنویسید که پاسخگویی را تضمین می کند. SMART مخفف Specific، Measurable، Attainable، Realistic، Time-limited است و اهداف تجاری مانند:

        درآمد خط تولید را 30٪ افزایش دهید تا در 12 ماه آینده به 2 میلیون دلار برسید
        درآمد دو برابر از طریق توزیع کنندگان در دو سال آینده
        افزایش سود از 25 به 30 درصد در پایان سال


آنالیز SWOT انجام دهید

در نهایت ، شما می خواهید بازاریابی داشته باشید که جریان مداوم کیفیت را فراهم کند و به فرصت های جدید فروش و رشد منجر شود. شما می خواهید مخاطبان و مشتریان هدف فنی شما از شنیدن صحبت های شما خوشحال شوند و از آنها نترسند. و بودجه محدود و پهنای باند محدودی دارید.

راه دستیابی به همه اینها استفاده از یک رویکرد بازاریابی هوشمند است که یک استراتژی بازاریابی و برنامه اجرای همسو با اهداف تجاری شما ایجاد می کند و با رویکرد SWOT به برنامه بازاریابی موجود شما آغاز می شود. نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدات را از نظر موقعیت رقابتی ، بازارهای هدف ، مخاطبان هدف ، مکان / پیام های فعلی ، بلوغ پیشنهادات ، شرکای کانال و غیره ثبت کنید.

 افراد هدف را مشخص کنید

شما احتمالاً از ارزشمندترین پروفایل سرب و فرآیند فروش شرکت خود برای تبدیل آنها از فرصت به فرصت به مشتری آگاه هستید. با این حال ، با رشد شرکت شما ، از وضعیت منحصر به فرد هر مشتری بالقوه نخواهید شناخت و یک پیام برای همه مفید نخواهد بود. شما باید با ایجاد شخصیت خریدار رویکرد بازاریابی خود را سفارشی کنید.

اهداف بازاریابی خود را توسعه دهید

مسلح به استراتژی کسب و کار خود ، زمینه های فرصت بیشتر و افراد خاص ، اکنون آماده ایجاد اهداف بازاریابی خود هستید. تعیین هدف برای همسو سازی سازمان بازاریابی ، کاهش تمرکز و ایجاد استراتژی کلی بازاریابی بسیار حیاتی است.

مستند سازی اهداف شما ، تطبیق تیم شما با بالاترین اولویت های بازاریابی و آنچه را که انتظار دارید با تلاش های بازاریابی به دست آورید ، مطابقت دارد. اهداف شما می توانند در خارج ، داخلی متمرکز شوند یا ترکیبی از هر دو باشند.

برنامه تجاری خود را بسازید

اکنون که اهداف بازاریابی خود را تعیین کرده اید و بودجه دارید ، آماده هستید تا برنامه تجاری خود را توسعه دهید. موثرترین روش برای تبدیل استراتژی بازاریابی خود به یک برنامه اجرایی ، استفاده از ساختار مبارزات است. می توانید کمپین ها را به عنوان گروهی از فعالیت ها تصور کنید که روی یک موضوع یا هدف مشترک تمرکز دارند.

با زمان و بودجه محدود ، رویکرد مبارزات انتخاباتی قبل از ورود به علف های هرز ، ویدیوی جدیدی را به شما ارائه می دهد که ویدیوی جدیدی را تولید می کنید ، کاغذ سفید دیگری را که می نویسید و تبلیغ می کنید ، و غیره

کمپین ها می توانند دامنه کل زنجیره را اجرا کنند. این می تواند از راه اندازی یک محصول اصلی گرفته تا ایجاد رهبری فکری در یک بخش خاص گرفته تا هدایت ترافیک وب و منجر شود. در اینجا دو نمونه از کمپین های بازاریابی ، اهداف اعلام شده و KPI آنها آورده شده است:

کمپین - تولید و تبدیل سرب

    توضیحات - از طریق محتوا و بازاریابی مشترک با شرکا ، می توانید منجر به کیفیت شوید که به فرصت تبدیل می شوند
    KPI 1 - افزایش 35 درصدی منجر به 210 مورد در ماه است
    KPI 2 - فرصت های تبدیل سرب از 6 به 8 درصد افزایش یافته است

کمپین - شریک بازاریابی

    توضیحات - توسعه و اجرای برنامه کانال بازاریابی مشترک
    KPI 1 - حداقل یک قطعه از محتوای مارک تجاری مشترک ارسال کنید که منجر به تولید سرب در هر سه ماهه شود
    KPI 2 - تولید 100 سود خالص جدید از طریق فعالیت های بازاریابی مشترک

استراتژی یک تکامل است ، و چیزی است که توسعه آن طولانی مدت طول می کشد. با این حال ، تعیین یک مسیر استراتژیک مشخص ، اطمینان حاصل خواهد کرد که شما یک برنامه بازاریابی منسجم دارید که شخصیت های شما را از طریق کمپین ها مشخص کند و زمان و بودجه مشخص داشته باشد.

لوازم دقیق Knowles

در سال 2018 ، Knowles Precision Devices تحت رهبری بازاریابی جدیدی قرار داشت و با توسعه فرصتی برای تصاحب سهم بازار در چند بازار اصلی پیدا کرد. برای دستیابی به این اهداف تجاری ، نولز تصمیم گرفت تا رویکرد بازاریابی ورودی را اجرا کند. محتوا قلب رویکرد آنها بود و آنها به TREW برای برنامه ریزی ، توسعه و اجرای استراتژی بازاریابی محتوای خود از ابتدا نگاه کردند.

ما با یک برنامه بازاریابی کامل ، ایجاد شخصیت خریدار ، اهداف بازاریابی ، کمپین های خاص و یک استراتژی کلی بازاریابی که یک برنامه محتوا می تواند ارائه و پشتیبانی کند ، شروع کردیم.

برچسب ها بازاریابی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت می توانید مهمترین اطلاعات مربوط به تاسیسات را نگاه بیندازید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 910
  • بازدید کلی : 3,647