loading...

کلمات

یک وب سایت منحصر به فرد و جذاب دیگر گزینه ای نیست. داشتن یک سایت ضعیف باعث از دست دادن مشتری های مشاغل می شود و این پول درب منزل است. متأسفانه ، این با یک فرکانس هشدار دهنده اتفاق می افتد. بسیاری از ص

علی بازدید : 58 3 سال پیش زمان : 17 نظرات (0)

یک وب سایت منحصر به فرد و جذاب دیگر گزینه ای نیست. داشتن یک سایت ضعیف باعث از دست دادن مشتری های مشاغل می شود و این پول درب منزل است. متأسفانه ، این با یک فرکانس هشدار دهنده اتفاق می افتد. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک برای صرفه جویی در هزینه و کنترل بیشتری بر پروژه ، وب سایت های خود را طراحی می کنند. متأسفانه ، گاهی اوقات آنها به درستی مفاهیم طراحی وب خوب را درک نمی کنند و منجر به وب سایتی می شوند که ایده آل نیست.

یک وب سایت منحصر به فرد و جذاب دیگر گزینه ای نیست. داشتن یک سایت ضعیف باعث از دست دادن مشتری های مشاغل می شود و این پول درب منزل است. متأسفانه ، این با یک فرکانس هشدار دهنده اتفاق می افتد. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک برای صرفه جویی در هزینه و کنترل بیشتری بر پروژه ، وب سایت های خود را طراحی می کنند. متأسفانه ، گاهی اوقات آنها به درستی مفاهیم طراحی وب خوب را درک نمی کنند و منجر به وب سایتی می شوند که ایده آل نیست.

طراحی وب ، در اصل ، نوعی هنر است. و مانند هنر ، به نظر می رسد طراحی وب تجربه ای را به بینندگان خود ارائه می دهد. طراحی وب به معنای ترکیب فرم و عملکرد است به گونه ای که وب سایت را لذت بخش ، قابل مرور ، جالب و قابل استفاده می کند. برای انجام این کار ، طراحان وب "قوانین" گفتاری و ناگفته های خاصی را دنبال می کنند. غالباً ، مردم این قوانین را رعایت نمی کنند ، و این زمانی است که چنین وب سایت هایی اتفاق می افتد (PS. این وب سایت یک حقه بازی است ... اما من با سایت هایی روبرو شده ام که چالش خوبی برای آن ایجاد می کنند!)

سایت سئو شتاب در صفحه طراحی سایت در ساری توانسته نات جالبی را در مورد این موضوع بیان کند. اینجا کلیک کنید و وارد صفحه مربوط به آن در سئوشتاب (seoshetab.ir) شوید.

آن وب سایت نباشید. با توجه به تجربه ، می توانم بگویم که اینها رایج ترین اشتباهات در طراحی وب سایت هستند که صاحبان مشاغل کوچک اغلب مرتکب می شوند.

1. خیلی زیاد ادامه دارد

اطلاعات مربوط به تجارت را بلافاصله در وب سایت خود به تصویر بکشید. بازدیدکنندگانی که نمی توانند درک کنند سایت شما در عرض چند ثانیه از ورود به سایت شما چیست ، آنجا را ترک می کنند. گرچه این مهم است که به خاطر داشته باشید ، اما معمولاً صاحبان مشاغل کوچک را بیش از حد شکسته می کند. این fold نه تنها یک افسانه است بلکه یک وب سایت شلوغ نیز هرگز چیز خوبی نیست. بارگذاری وب سایت هایی با تعداد زیادی عکس ، متن و سایر موارد مدتی طول می کشد و بازدید کنندگان شما را گیج می کند. از طراحی های شلوغ مانند طاعون خودداری کنید.

2. خیلی کم ادامه دارد

وب سایت هایی که هیچ چیزی روی آنها نیست در انتهای دیگر طیف قرار دارند. مینیمالیسم در طراحی در حال حاضر یک روند عظیم است ، و اگر به درستی انجام شود کار می کند. برخی از وب سایت های مشاغل کوچک بیش از حد رمزآلود هستند و بیش از حد تصورات را ترک می کنند. این یک اشتباه بزرگ دیگر است. بازدیدکنندگان شما می خواهند بدانند که شما کی هستید و تجارت شما برای آنها چه خواهد کرد. اعتماد بیش از حد به تصاویر ساده و بدون جهت مشخص ، بازدید کنندگان شما را حدس می زند و این چیز خوبی نیست.

3. خیلی گیج کننده است

جایی در وسط طیف بسیار کم / کم وب سایت مخوف "مارک گیج" نهفته است. سایت اشتباه یک سایت است که دارای انواع مختلف حروف ، تصاویر ، پالت های رنگی و موضوعات است ، هیچ یک از آنها مربوط به یکدیگر نیستند. این به چند دلیل رخ می دهد. این اتفاق می تواند زمانی رخ دهد که شما از تصویر برند خود ایده خوبی نداشته باشید. وقتی بیش از حد الگوهای طراحی را می پسندید و می خواهید از همه آنها استفاده کنید ، می توانید به راحتی در این دام بیفتید. این امر همچنین می تواند زمانی اتفاق بیفتد که بخواهید ایده های زیادی را همزمان انتقال دهید و سایت خود را به عنوان اجزای جداگانه و نه کلی نگر مشاهده کنید. هنگام طراحی وب سایت ، یک موضوع ، یک آرم و یک نوع متن را انتخاب کنید و از تمام جنبه های دیگر سایت خود با آنها باشید.

چگونه می توان در سال 2021 متخصص سئو شد؟

4. یک CTA وحشتناک

CTA شما دروازه ورود به تجارت شماست. این به بازدید کنندگان شما دستور می دهد کاری انجام دهند: اینجا را کلیک کنید! کوپن بگیرید! درباره این محصول بیشتر بدانید! بدیهی است که بسیار مهم است که CTA شما به طور واضح به بازدیدکنندگان بگوید که چه کاری باید انجام دهند. باید اطلاعات کافی وجود داشته باشد که بازدیدکنندگان بدانند که با انجام اقداماتی چه می خواهند بدست آورند و چه اطلاعاتی را باید ارائه دهند. از طرف دیگر ، بین مفید بودن و آزار دهنده بودن مرز خوبی وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که CTA شما مختصر است و به مشتریان می گوید دقیقاً چه کاری باید انجام دهند. پر کردن فرم را به حداقل برسانید و قبل از نمایش CTA چند دقیقه در صفحه خود بگذارید.

5. استفاده ضعیف از محتوا و فضای سفید

محتوا بخش مهمی از وب سایت و مبارزات بازاریابی شما است. محتوا همان چیزی است که در مورد تجارت و محصولات یا خدماتی که شما ارائه می دهید به خوانندگان می گوید. به فونتهایی که انتخاب می کنید و نحوه قرار دادن محتوا در صفحه دقت کافی داشته باشید.

Typeface علاوه بر کلمات واقعی که می نویسید ، تصویر برند شما را منتقل می کند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک قلم خوانا و جذاب را انتخاب کنید. از فضای سفید به خوبی استفاده کنید تا اطراف سایت خود را به چشم بیندازد و متن بزرگی از متن را تهدید کند. گنجاندن متن بیش از حد در وب سایت های آنها اشتباه بزرگی است که بسیاری از مردم مرتکب می شوند. متن را در جایی که می توانید جدا کنید و از عناصر بصری برای نمایش مفاهیم در صورت امکان استفاده کنید. محتوا باید همیشه به روز شود. در غیر این صورت ، ممکن است مشتریان فکر کنند که شما از تجارت خارج شده اید.

6. تصاویر زشت یا بی ربط

عکس ها و گرافیک ها نیز جزئی جدایی ناپذیر در طراحی وب هستند. تصاویر می توانند افکار پیچیده و سریع را بدون نیاز به خواندن فیزیکی متن منتقل کنند. همانطور که گفته شد ، بسیاری از مشاغل به طور غیر قابل توضیح از تصاویر بی ربط یا تصاویر بی کیفیت استفاده می کنند. تصاویری که از بالاترین کیفیت برخوردار نیستند وب سایت شما را مسخره می کنند و بازدید کنندگان را خاموش می کنند. به همین ترتیب ، تصاویر بی ربط فقط خوانندگان شما را گیج می کند و آنها را متعجب می کند آنچه را که می خواهید انتقال دهید.

بازاریابی دیجیتال چیست و چرا مهم است؟

7. پنهان پیمایش

مشکلات ناوبری به سرعت محبوبیت وب سایت شما را از بین می برد. ما در عصری زندگی می کنیم که همه چیز در یک لحظه به ما تحویل داده می شود و هرچه بیشتر باعث شود افراد سایت شما را کنار بگذارند. سخت یافتن منوی پیمایش خود یکی از اشتباهات رایج در طراحی وب است. آیا تا به حال به وب سایتی رفته اید و نمی توانید منو یا نوار جستجو را پیدا کنید؟ خشمگین است اطمینان حاصل کنید که جنبه های ناوبری وب سایت شما به راحتی قابل درک است و حتی آسان تر قابل مشاهده است.


8- هدف خود را گم کنید

به عنوان یک مالک مشاغل کوچک ، می فهمید که شناختن مخاطبان هدف خود چقدر مهم است. شما احتمالاً ساعت ها وقت خود را صرف ایجاد نمایه مشتری کرده اید و می فهمید که چگونه می توانید توجه مشتری را جلب کنید. این مورد در طراحی وب به همان اندازه قابل توجه است. نوع نگاه و "احساس" سایت شما طبیعتاً نوع خاصی از بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. برخی از وب سایت ها بسیار حرفه ای هستند ، برخی از آنها مرسوم ، مد روز و جذاب هستند ، در حالی که برخی دیگر سرگرم کننده و پر از حباب هستند. گاهی اوقات ، یک وب سایت سعی می کند با مخاطبان زیادی صحبت کند. اگر سعی می کنید تعداد زیادی از مشتریان را راضی کنید ، در نهایت با یک وب سایت آشفته مواجه خواهید شد. مخاطب مورد نظر خود را شناسایی و نمایه کنید و به آن توجه کنید.


9. عدم اطلاعات تماس

به طرز عجیبی ، کمبود اطلاعات تماس یکی دیگر از اشتباهات رایج است. لحظه ای که بازدیدکنندگان تصمیم به خرید یا استفاده از خدمات شما می گیرند بسیار مهم است. ضروری است که ثانیه ای که تصمیم بگیرند شما شرکت مناسبی برای آنها باشید ، اطلاعات تماس لازم را داشته باشند. اگر بازدید کننده ای مجبور شود از طریق سایت شما اطلاعات تماس را جستجو کند ، احتمالاً ناامید شده و آنجا را ترک خواهد کرد. صفحه "تماس با ما" شما باید همیشه فقط با یک کلیک فاصله داشته باشد ، یا اطلاعات شما باید در پایین هر صفحه باشد.


10. تبلیغات در همه مکانهای اشتباه

تبلیغات یک شر ضروری در دنیای طراحی وب است - به ویژه در وبلاگ ها ، جایی که به عنوان یکی از جریان های اصلی درآمد در نظر گرفته می شود. با این حال ، تبلیغات زیاد یا تبلیغات پر سر و صدا و پر زرق و برق بازدید کنندگان شما را ناامید کرده و باعث از دست دادن تجارت می شود. تبلیغات خود را مانند یک شاهین تجزیه و تحلیل کنید. اگر آنها حتی کوچکترین آزار شما دهند ، بدون شک همان بازدید کنندگان را انجام خواهند داد. به پنجره های بازشو توجه بیشتری کنید. در حالی که آنها به طور کلی بازگشت می کنند ، اطمینان حاصل کنید که بسته شدن آنها آسان است و اندازه آنها تمام صفحه نیست.

همیشه مخاطب هدف و تصویر برند خود را در هر مرحله از مراحل طراحی - از برنامه ریزی تا تجزیه و تحلیل پس از راه اندازی - در ذهن داشته باشید. اگر بتوانید این دو را آشتی دهید ، یک وب سایت زیبا خواهید داشت که در مورد تجارت شما بسیار صحبت می کند. اگر (به صورت دیجیتالی) آن را بسازید ، آنها می آیند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت می توانید مهمترین اطلاعات مربوط به تاسیسات را نگاه بیندازید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 924
  • بازدید کلی : 3,661