loading...

کلمات

بازاریابی دیجیتال یکی از جنبه های بازاریابی آنلاین است که از فناوری های دیجیتالی مانند تلفن های همراه ، رایانه های رومیزی ، دستگاه ها و سایر سیستم عامل های دیجیتال برای تبلیغات موثر محصولات و خدمات اس

علی بازدید : 50 3 سال پیش زمان : 15 نظرات (0)

بازاریابی دیجیتال یکی از جنبه های بازاریابی آنلاین است که از فناوری های دیجیتالی مانند تلفن های همراه ، رایانه های رومیزی ، دستگاه ها و سایر سیستم عامل های دیجیتال برای تبلیغات موثر محصولات و خدمات استفاده می کند. 

بازاریابی دیجیتال یکی از جنبه های بازاریابی آنلاین است که از فناوری های دیجیتالی مانند تلفن های همراه ، رایانه های رومیزی ، دستگاه ها و سایر سیستم عامل های دیجیتال برای تبلیغات موثر محصولات و خدمات استفاده می کند.

این شامل بازاریابی موتور جستجو ، بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک ، بازاریابی از طریق ایمیل ، تبلیغات آنلاین و موارد دیگر است. این نوع تبلیغات معمولاً از طریق وب سایت انجام می شود. وب سایت رسانه ای است که از طریق آن تبلیغات به مشتریان و مشتریان ارائه می شود. این به آنها کمک می کند تا تصمیمات خرید خود را بگیرند. هدف اصلی کسب هرچه بیشتر هدایت و فروش است.

تکنیک های زیادی در این نوع بازاریابی آنلاین استفاده می شود. می توان آن را در بخش بازاریابی آفلاین پیشرفته ، بازاریابی دیجیتال آفلاین و بازاریابی سنتی آفلاین دسته بندی کرد. در اینجا شرح مختصری از هر یک وجود دارد:

بازاریابی آفلاین پیشرفته: این فرم دیگری از بازاریابی آنلاین با استفاده از دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن های همراه ، PDA ها ، تلفن های هوشمند ، لپ تاپ ها و سایر دستگاه های الکترونیکی مشابه است. این شامل استراتژی های بازاریابی آفلاین مانند ارسال ایمیل به مشتریان بالقوه ای است که از وب سایت شما بازدید کرده اند.

این همچنین شامل ارسال پیام کوتاه برای همه کسانی است که از وب سایت شما بازدید کرده اند یا در تجارت آنلاین شما ثبت نام کرده اند. برای این منظور شما به لیستی از بازدیدکنندگان سایت خود نیاز خواهید داشت.

بازاریابی دیجیتال: این یکی از م mostثرترین روش ها برای جلب توجه نام تجاری شماست. این شامل تکنیک های سنتی بازاریابی آفلاین مانند تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات رادیویی ، تبلیغات چاپی و غیره است. با این حال ، همچنین شامل فن آوری های جدیدی مانند کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل ، پست های رسانه های اجتماعی و تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک است.

Merchandising دانش: Merchandising دانش به بازاریابی وابسته اشاره دارد. این اساساً یک سیستم کسب درآمد از طریق کمیسیون های ارجاع است. با ارجاع مشتری به یک ارائه دهنده خدمات یا ارائه دهنده محصول کار می کند. بازاریابان دانش از بازاریابی از طریق ایمیل ، بازاریابی تلفنی و سئو استفاده می کنند تا به این تجارت راه پیدا کنند. بازاریاب های دانش نسبتاً جدید هستند و بسیاری از بازیگران جدید وارد بازار می شوند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی: این شکل جدیدی از بازاریابی دیجیتال است. این یک فناوری برای به دست آوردن و پرورش روابط مشتری در دستگاه های متصل به اینترنت مانند تلفن های همراه ، PDA ها ، تلفن های هوشمند ، لپ تاپ ها و سایر دستگاه های متصل به اینترنت است.

این امر به بهبود مدیریت ارتباط با مشتری کمک می کند. از روش های مختلفی مانند پست در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ، بازاریابی از طریق ایمیل و بهینه سازی موتور جستجو استفاده می کند. برای این منظور شما به لیستی از مشتریان خود نیاز خواهید داشت.

بازاریابی وابسته: بازاریابی وابسته به تبلیغ کننده در اینترنت گفته می شود که به عنوان واسطه بین بازرگان و مصرف کنندگان عمل می کند. بازاریابان وابسته هنگامی پاداش می گیرند که تلاش های بازاریابی آنلاین آنها منجر به فروش شود.

آنها می توانند به ازای هر فروش یا هر مشتری بالقوه پاداش دهند. می توانید از تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ، بنرها ، تبلیغات متنی در وب و برنامه های تلفن همراه برای کانال های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

فروش رسانه ای: در زمینه بازاریابی دیجیتال ، فروش رسانه ای به فروش حاصل از توزیع رسانه الکترونیکی اطلاق می شود. بازاریاب های دیجیتال به مارک ها کمک می کنند تا محصولات خود را با استفاده از کانال های مختلف رسانه ای تبلیغ کنند.

نمونه هایی از رسانه ها شامل رویدادهای زنده ، تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات رادیویی ، پیش پرده ها ، فیلم ها و انتشار موسیقی است. دستگاه های متصل به اینترنت که اغلب این فروش رسانه ها را ایجاد می کنند ، تلفن های هوشمند ، آیفون ها و تلویزیون های هوشمند هستند.

بازاریابی دیجیتال آفلاین: بازاریابی دیجیتال آفلاین به معنای استفاده از منابع آفلاین (کتاب ، مجله ، روزنامه) برای تبلیغ محصولات است. این منابع آفلاین (کتاب ها ، مجلات ، روزنامه ها) به شما امکان می دهد به بازارهای خاصی دسترسی پیدا کنید که رسانه های الکترونیکی به آنها دسترسی ندارند.

بیشتر شرکت ها از تبلیغات چاپی و پخش شده برای رسیدن به مخاطبان خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، تبلیغات تبلیغاتی بیشتر از طریق تلویزیون پخش می شود ، در حالی که تبلیغات کتاب بیشتر در سوپرمارکت ها خریداری می شود. با استفاده از این رسانه های سنتی به مخاطبانی می رسید که در معرض محصول شما نیستند.

بازاریابی محتوا: بازاریابی محتوا روش دیگری برای جلب توجه از طریق بازاریابی دیجیتال است. بازاریابی محتوا به معنای دادن چیزهای رایگان به مشتریان و مشتریان بالقوه است. بازاریابی محتوا برای دستگاه های متصل به اینترنت مناسب نیست زیرا خواندن از طریق ایمیل و غیره مدت زمان زیادی طول می کشد.

از این رو ، بیشتر دستگاه های هوشمند و برنامه ها با اخبار ، اطلاعات فوری ، برنامه ها و بازی ها و همچنین صدا جایگزین خواندن و مرور ایمیل می شوند. ، فیلم و کتاب صوتی.

بهینه سازی موتور جستجو: بهینه سازی موتور جستجو یا SEO یکی از ملفه های اصلی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. سئو شامل تغییر یا بهینه سازی وب سایت ها برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجوی گوگل ، یاهو ، بینگ و سایر موتورها است.

یک استراتژی خوب در زمینه جستجوگرها به شما کمک می کند تا توسط مشتریانی که در جستجوی کلمات کلیدی شما هستند ، پیدا شوید. خدمات سئو شامل مقاله نویسی ، پیوندهای اجتماعی ، وبلاگ نویسی ، ساخت وب سایت و نگهداری وب سایت است.

سایر عناصر اصلی استراتژی بازاریابی دیجیتال شامل بازاریابی محتوا ، بازاریابی دیجیتال آفلاین و بهینه سازی موتور جستجو است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت می توانید مهمترین اطلاعات مربوط به تاسیسات را نگاه بیندازید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 919
  • بازدید کلی : 3,656